MacOS ondersteuning voor de servicedesk



Ontdek praktische tips voor MacOS-ondersteuning in deze tweedelige training,
speciaal ontworpen voor servicedeskmedewerkers.

Het eerste deel richt zich op de basisfuncties van MacOS, terwijl het tweede deel dieper ingaat op meer geavanceerde onderwerpen. Leer handige vaardigheden om bestanden te beheren, ontwikkel probleemoplossende skills en begrijp hoe je veelvoorkomende uitdagingen kunt aanpakken.

We benadrukken ook de soepele integratie van Microsoft 365 op de Mac,
zoals Office, Outlook en Teams.

Na deze training beschik je binnen één dag over essentiële kennis en tools waarmee je eindgebruikers effectief kunt ondersteunen én heb je een beter begrip van MacOS.


Inhoud training:
MacOS ondersteuning
voor servicedesk medewerkers

Deze trainingsagenda dient als voorbeeld en kan worden aangepast aan de specifieke behoeften en interesses van uw organisatie.

Aan de slag

  • Widgets
  • Control center
  • Werken met vensters
  • Virtuele bureaubladen
  • Werken met de dock
  • Stage manager
  • Sneltoetsen

Werken met bestanden

  • Finder
  • Snelle weergave
  • Bestandsopties
  • Spotlight
  • Externe schijven

Beveiliging

  • Rechten op mappen en bestanden
  • Rechten van applicaties aanpassen
  • Sleutelhanger
  • FileVault

Probleemoplossing

  • Randapparatuur verbinden
  • Activiteitenweergave
  • Schijfhulpprogramma
  • Systeeminformatie
  • MacOS-herstelmodus

Installatie en beheer

  • App Store
  • Systeem software update
  • Systeeminstellingen algemeen

Microsoft op de Mac

  • Office
  • Outlook
  • Teams
  • OneDrive

Meer weten?

Vraag online aan óf bel 070 - 216 4555


Online aanvragen